
Koronaya Karşı Çevrimiçi Kültür Şovu Afiş Çalışması Anketimize Katılmak için T I K L A Y I N I Z
Koronaya Karşı Çevrimiçi Kültür Şovu Logo Çalışması Anketimize Katılmak için T I K L A Y I N I Z
ONLINE CULTURE SHOW AGANIST CORONA
( KORONAYA KARŞI, ÇEVRİMİÇİ KÜLTÜR ŞOVU)
'ONLINE CULTURE SHOW AGAINST CORONA' adı eTwinning projesine Gazi Şahin Anadolu Lisesi olarak katıldı. Okulumuzun İngilizce öğretmeni Emine NİGAR yönetiminde 9. ve 11. sınıf öğrencilerimiz Ahmet Armağan TAŞ, Fatma Selin SELOĞLU, Arda Eren ŞAHABAT, Umut Kaan KARAKOSE, Ahmet KARADEMİR ve Elif ASLAN ile proje yürütülecektir. Avrupa ortaklı olan projede İtalya'dan 1, İspanya'dan 1 ve Türkiye'den 7 ortak olarak proje çalışmaları gerçekleştirilecektir. Projenin amacı, içinde bulunduğumuz pandemi sürecinde Web 2.0 araçlarının kullanımına dahil olan grupların kültürlerini bilmek ve öğrencilerimize bu zor dönemde kültürel bir yolculuk yapma şansı vermektedir. Bunun yanı sıra kültürel maddi ve manevi olarak insanın üretimi her şey olduğu için gelenek, dil, din, edebiyat, giyim, yemek vb. konularda çalışmalar yaparak öğrencilerimizin farkındalığını da arttırmak hedeflenmiştir.
We joined the eTwinning project called' ONLINE CULTURE SHOW AGAINST CORONA ' as Gazi Şahin Anatolian High School under the direction of Emine NiGAR, our school's English teacher. The project will be carried out with our 9th and 11th grades students Ahmet Armağan TAŞ, Fatma Selin SELOĞLU, Arda Eren ŞAHABAT, Umut Kaan KARAKOSE, Ahmet KARADEMIR and Elif ASLAN. In the project, which is European partners, project work will be carried out as 1 partner from Italy, 1 partner from Spain and 7 partners from Turkey. The aim of the project is to know the cultures of the groups involved in the use of Web 2.0 tools during the pandemic process we are in and to give our students the chance to take a cultural journey during this difficult period. In addition, since the production of man as a cultural material and maneuver is everything, tradition, language, religion, literature, clothing, food, etc. it is also aimed to increase the awareness of our students by conducting studies on subjects.
........................................................................
AGAINST CORONA , ONLINE CULTURE SHOW
My students and I discovered thinglink web 2.0 tool and we gave informations about our school.
Öğrencilerim ve ben Thinglink web 2.0 aracını keşfettik ve okulumuz hakkında bilgi verdik.
https://www.thinglink.com/scene/1406339408981917697
...........................................................................................
AGAINST CORONA,ONLINE CULTURE SHOW FIRST PARTNER MEETING WEBINAR
We held the first meeting webinar of our Projectat 19.00 on 10.01.2021 on online zoom. We met partners and talked about our project process.
CORONA'YA KARŞI, ÇEVRİMİÇİ KÜLTÜR ŞOVU İLK ORTAK TOPLANTI WEB SEMİNERİ
Projemizin ilk toplantı web Seminerini 10.01.2021 tarihinde saat 19.00'da online zoom ile gerçekleştirdik. Ortaklarla tanıştık ve proje sürecimiz hakkında konuştuk.
...........................................................................................
AGAINST CORONA, ONLINE CULTURE SHOW STUDENT INTRODUCTION
My students created their avatars by using web 2.0 tool Voki and they introduced themselves.They added their videos on padlet by adding voice to their avatars. Thanks my dear students.
CORONA KARŞI, ÇEVRİMİÇİ KÜLTÜR ŞOVU ÖĞRENCİ TANITIMI
Öğrencilerim avatarlarını Voki Web 2.0 aracını kullanarak oluşturdular ve kendilerini tanıttılar. Avatarlarına ses ekleyerek videolarını Padlet'e eklediler. Teşekkürler, sevgili öğrencilerim.
........................................................................................................
My student Fatma Selin GŞAL used the Inshot app to collect all the logos in a video.
Öğrencim Fatma Selin GŞAL yaptığımız bütün logo çalışmalarını Inshot programını kullanarak tek bir vıdeoda birleştirdi.
......................................................................................
My student Umut Kaan GŞAL used the Inshot app to collect all the posters in a video.
Öğrencim Umut Kaan yapmış olduğumuz tüm afişleri Inshot programını kullanarak tek bir videoda birleştirdi.
................................................................................
AGAINST CORONA, ONLINE CULTURE SHOW
We made the poster work of our AGAINST CORONA, ONLINE CULTURE SHOW project with my project group students. They used Canva and Picsart for designing. Students' posters were voted with the questionnaire prepared using the google form app. Eighty people took part in the questionnaire. Thanks my dear students for your contributions. The poster chosen was here.
You can see the result of our poster survey here.
..................................................................................
AGAINST CORONA, ONLINE CULTURE SHOW LOGO AND POSTER SURVEY
We made the logo work of our AGAINST CORONA, ONLINE CULTURE SHOW project with my project group students. They used Canva and Picsart for designing. Students' logos were voted with the questionnaire prepared using the google form app. Ninety-eight people took part in the questionnaire. According to the result of the survey, Elif GŞAL project logo won. Thanks my dear students for your contributions. The logo chosen was here.
You can see the result of our logo survey here.
................................................................................
INTRODUCTION OF ANKARA
We cretaed an e-story and determined the days about sharings.The last station is our city Ankara. Firstly, we shared our duties and my students introduced Ankara and worked collaboratively. Arda Eren gave information about the geographical features, Ahmet and Ahmet Armağan introduced museums and historical places, Umut Kaan gave information about Ankara cuisine, traditional costume, and folklore. Finally, Elif and Fatma Selin prepared the presentation using the web 2.0 tool Powtoon.Thanks, my dear students.
Welcome to Ankara !
Ankara tanıtımı
Estory oluşturduk ve paylaşım günlerini belirledik. Son istasyon şehrimiz Ankaraydı. Öncelikle görevlerimizi paylaştık ve öğrencilerim Ankara'yı tanıttı ve işbirliği içinde çalıştı. Arda Eren coğrafi özellikleri hakkında bilgi verdi, Ahmet ve Ahmet Armagan müzeleri ve tarihi yerleri tanıttı, Umut Kaan Ankara mutfağı, geleneksel kostüm ve folklor hakkında bilgi verdi. Son olarak, Elif ve Fatma Selin, Web 2.0 powtoon aracını kullanarak sunumu hazırladı. Teşekkürler, sevgili öğrencilerim.
Ankara hoş geldiniz !
Tanıtım videosu
...................................................................................
GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ÇALIŞMAMIZ
OUR SAFE INTERNET DAY WORK
In order to raise awareness about safe internet use, we asked our students to give a message about safe internet use in our project. Our students created videos using the Capcut app to communicate their messages, and we combined them into a single video using the Vivavideo app.
Güvenli internet kullanımı hakkında farkındalık kazandırmak için projemizde öğrencilerimizden güvenli internet kullanımıyla ilgili mesaj vermelerini istedik. Öğrencilerimiz mesajlarını iletmek için Capcut uygulamasını kullanarak videolar hazırladılar ve bu videoları tek bir videoda Vivavideo programını kullanarak birleştirdik.
..............................................................................
OCAK- ŞUBAT AYI ETKİNLİKLERİ
We had an online evaluation meeting with my project students on Zoom at 15.30 on 01.02.2021 and discussed the works done in January.
01.02.2021 tarihinde saat 15.30'da Zoom'da proje öğrencilerimle online ocak ayı değerlendirme toplantısı yaptık ve ocak ayında yapılan çalışmaları tartıştık.
......................................................................................
JANUARY TEACHER WEBINAR
We had an online evaluation meeting with our partners on the eTwinning portal at 17.30 on 31.01.2021 and discussed the works done in January.
31.01.2021 tarihinde 17.30'da eTwinning portalında ortaklarımızla online değerlendirme toplantısı yaptık ve ocak ayında yapılan çalışmaları tartıştık.
................................................................................
PROJECT INTRO
Our Project Intro. I hope you will like it :))
Projemizin tanıtım videosunuz hazırladım, umarım beğenirsiniz.
......................................................................................
STUDENT CHATROOM MEETING
we discussed ' What is the Culture? ' in the chatroom with our students and project partners at 19:00 on Thursday, 28.01.2021.
Kültürü nedir? sorusunu 28.01.2021 Perşembe günü saat 19:00'da öğrencilerimiz ve proje ortaklarımızla tartıştık.
.................................................................................
First Students' Webinar
We held an online meeting with my students on zoom at 13.30 on 21.01.2021. I gave information about twinspace and our project. They learned how to use the platform. They were very curious about twinspace and our project.
Students Created their Avatar
After the teacher Emine Nigar had introduced twinspace and talked about eSafety, Her students created their avatars for their profile photos by using Bitmoji.
..................................................................................
SAFER INTERNET DAY ACTIVITY
In order to raise awareness about safe internet use, I prepared an event for our students using LearningApps app in our project. By clicking on the shared link, our students will make three different groups consisting of how to use a secure internet, what are the harms of the internet, and what are the benefits of the internet. Here is the link, please join our activity.
GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ÇALIŞMASI
Güvenli internet kullanımı konusunda farkındalık yaratmak amacıyla, Emine NİGAR projemizde LearningApps uygulamasını kullanarak öğrencilerimiz için bir etkinlik hazırladı. Paylaşılan linke tıklayarak, öğrencilerimiz güvenli bir internetin nasıl kullanılacağı, internetin zararları nelerdir ve internetin faydaları nelerdir olmak üzere üç farklı grup oluşturacaktır. İşte bağlantı, lütfen etkinliğimize katılın.
SAFER INTERNET DAY ACTIVITY
Our Safer Internet Day Activity on the web 2.0 tool Mentimeter
'' Together for a Better Internet ''
Emine NİGAR prepared an event In order to raise awareness about safe internet us efor Project students using the web 2.0 tool Mentimeter App .Students were wanted to write three words to contrıbute to the safer ınternet day
GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ÇALIŞMASI
Emine NİGAR, Web 2.0 aracı Mentimeter uygulamasını kullanarak proje öğrencileri için güvenli internet kullanımı konusunda farkındalık yaratmak amacıyla bir etkinlik hazırladı. Öğrencilerin daha güvenli bir internet gününe katkı sunmaları için üç kelime yazmaları istendi.
SAFER INTERNET DAY INTERVIEW WITH ORHAN TOKER
Today, we had a zoom meeting. Our project partner Melike Hisar Özdemir organized an event for Safer Internet Day. Our quest was Orhan Toker, who is an Information Technology specialist and a counselor. Thanks, Melike teacher.
ORHAN TOKER İLE GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ SÖYLEŞİSİ
Bugün zoom toplantısı yaptık. Proje ortağımız Melike Hisar Özdemir, daha güvenli İnternet Günü için bir etkinlik düzenledi. Misafirimiz Bilgi Teknolojisi uzmanı ve danışman olan Orhan Toker'dı. Teşekkürler Melike Hocam.
........................................................................
FEBRUARY MEETING WITH PROJECT STUDENTS
Today, We had an online February meeting with my project student on Zoom at 14.00 on 10.02.2021 and we talked about the first February activity that we had prepared and the Kahoot game. Then, we talked about the second February activity, the local story. We shared our duties and discussed what we are going to do.
..............................................................
PROJE ÖĞRENCİLERİYLE ŞUBAT AYI TOPLANTISI
Bugün, 10.02.2021 tarihinde saat 14.00'de Zoom'da proje ekibi öğrencileriyle çevrimiçi bir Şubat toplantısı yaptık ve hazırladığımız ilk Şubat etkinliği ve Kahoot oyunu hakkında konuştuk. Sonra, ikinci Şubat etkinliği, yerel hikaye hakkında konuştuk. Görevlerimizi paylaştık ve ne yapacağımızı tartıştık.
LOCAL STORIES FROM OUR REGION
Local stories of our region are our second week of February activity. My project team students searched for legends of Ankara and they found The Legends of Anchor City, Mongan Lake, and Bride Rock. They became three groups of two and every group chose a legend. The first group is Elif and Fatma Selin, the second group is Ahmet Armağan and Arda Eren and the third group is Umut Kaan and Ahmet. They translated their legends into English and then they created scenes from the Storyboardthat App for their legends. Finally, they created and voiced their legends using the web 2.0 tool Storyjumper App. Thanks, my dear students.
Read this book made on StoryJumper
BÖLGEMİZDEN HALK HİKAYELERİ
Bölgemizin yerel hikayeleri Şubat ayının ikinci haftası çalışmamızdı. Proje ekibinöğrencilerim Ankara efsanelerini araştırdı ve çapa şehri, Mongan Gölü ve gelin Kayası efsanelerini buldular. İki kişilik üç grup oldular ve her grup bir efsane seçti. Birinci grup Elif ve Fatma Selin, ikinci grup Ahmet Armagan ve Arda Eren, üçüncü grup Umut Kaan ve Ahmet. Efsanelerini İngilizce'ye çevirdiler ve daha sonra efsaneleri için Storyboardthat uygulamasından sahneler yarattılar. Son olarak, Web 2.0 aracı Storyjumper uygulamasını kullanarak efsanelerini yarattılar ve dile getirdiler. Teşekkürler, sevgili öğrencilerim.
KAHOOT GAME
This week, our activity was the introduction of places that we live.All participants prepared presentations and we learned a lot about the places. Each partner prepared two questions from the presentation and then Melike teacher combined them with the web 2.0 tools Kahoot. Our students played Kahoot, It was very enjoyable. Here are the screenshots of my students' Kahoot games.
Bu haftaki çalışmamız yaşadığımız yerlerin tanıtımıydı.Tüm katılımcılar sunumlar hazırladı ve yerler hakkında çok şey öğrendik. Her ortak sunumdan iki soru hazırladı ve daha sonra Melike Hoca bunları Web 2.0 aracı Kahoot ile birleştirdi. Öğrencilerimiz Kahoot oynadı, çok eğlenceliydi. İşte öğrencilerimin Kahoot oyunlarının ekran görüntüleri.
.....................................................................................
TRADITIONAL CLOTHES FROM OUR REGION
This week our duty is to exhibit our partners' local clothes. Melike Hisar Özdemir prepared a virtual exhibiton by using the clothes that partners sent. Some photos are our students' own photos and the others were downloaded from the Net. We tried to cover their faces because it will be safe. Visit the virtual exhibition and see how colourful we are with our different cultures:))
PS: Follow the foot prints and click on the photos to make them bigger.
BÖLGEMİZDEN GELENEKSEL KIYAFETLER
Bu hafta görevimiz ortaklarımızın yerel kıyafetlerini sergilemek. Melike Hisar Özdemir, ortakların gönderdiği kıyafetleri kullanarak sanal bir sergi hazırladı. Bazı fotoğraflar öğrencilerimizin kendi fotoğraflarıdır ve diğerleri internetten indirilmiştir. Yüzlerini örtmeye çalıştık çünkü güvenli olacak. Sanal sergiyi ziyaret edin ve farklı kültürlerimizle ne kadar renkli olduğumuzu görün:))
Not: ayak izlerini takip edin ve daha büyük hale getirmek için fotoğraflara tıklayın.
..............................................................................
MATCHING GAME ACTIVITY
Our Project partner Fina prepared a Traditional Food Memory Matching game.My students liked it.
EŞLEŞTİRME OYUNU ETKİNLİĞİ
Proje ortağımız Fina, geleneksel bir yemek hafıza eşleştirmesi oyunu hazırladı .Öğrencilerim bu oyunu beğendi
...............................................................................................
Today is March 8th, International Women's day.
My project students and I participated in the Social Responsibility project for women who lost their lives due to violence.
Let's leave a 'beautiful mark' on the life of everyone who has been subjected to violence.
Raising awareness is in our " hands !". Stop violence against women and leave your mark and take your place in our social responsibility project!
Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü.
Proje öğrencilerim ve ben şiddet nedeniyle hayatını kaybeden kadınlar için Sosyal Sorumluluk projesine katıldık. Şiddete maruz kalan herkesin hayatına 'güzel bir iz' bırakalım. Farkındalık yaratmak bizim elimizde"!". Kadına yönelik şiddeti durdurun, izinizi bırakın ve sosyal sorumluluk projemizde yerinizi alın!
...........................................
PUZZLE GAME
My project team students played Project's Logo Puzzle Game. It was prepared by the Gülsün teacher's student. Here are the screenshots of the puzzle game.
........................................................................
BULMACA OYUNU
Proje ekibi öğrencilerim projenin Logo bulmaca oyununu oynadılar. Bulmaca oyunu Gülsün öğretmenin öğrencisi tarafından hazırlanmıştır. İşte bulmaca oyununun ekran görüntüleri.
PUZZLE GAME
My project team students played Project's Poster Puzzle Game. It was prepared by the Gülsün teacher's student. Here are the screenshots of the puzzle game. Thanks, my dear students.
so-margin-bottom-alt: auto; line-height: normal;">
.........................................................................
STUDENT FEBRUARY EVALUATION MEETING
Today, We had an online evaluation meeting with my students on Zoom at 19.30 on 28.02.2021 and discuss the works done in February. We had a virtual trip on artsteps and we liked it too much. We read local stories and talked about them.
Bugün, 28.02.2021 tarihinde 19.30'da Zoom'da öğrencilerimle çevrimiçi bir değerlendirme toplantısı yaptık ve Şubat ayında yapılan çalışmaları tartıştık. Artsteps'te sanal bir yolculuk yaptık ve çok beğendik. Yerel hikayeleri okuduk ve onlar hakkında konuştuk.
................................................................................
STUDENT MARCH MEETING
We had our March meeting with my students in the chat room at the eTwinning portal at 16.30 on 10.03.2021 and talked about the mindmap activity, on 8th March International Women's Day and our acrostic poem on the web 2.0 tool Zumpad. We gave examples from our traditional words and idioms. Then we shared a sentence about International Women's Day.
Mart ayı toplantımızı 10.03.2021 tarihinde saat 16.30'da eTwinning portalındaki sohbet odasında Öğrencilerimle gerçekleştirdik ve mindmap etkinliği, 8 Mart Dünya Kadınlar Günü ve Web 2.0 aracı Zumpad'deki akrostiş şiirimiz hakkında konuştuk. Geleneksel kelimelerimizden ve deyimlerimizden örnekler verdik. Sonra Dünya Kadınlar Günü ile ilgili bir cümle paylaştık.
.................................................................................
FORUM PAGE DISCUSSION
Emine NİGAR created a thread about International Women's Day on the forum page and under page discussion.
' The world becomes beautiful through the labor of a woman. '
Let's talk about women, write a sentence about International Women's Day, please.
https://twinspace.etwinning.net/138244/forum/159677/thread/2206484
Emine NİGAR, forum sayfasında ve sayfa tartışması altında Dünya Kadınlar Günü hakkında bir konu oluşturdu.
'Dünya bir kadının emeği ile güzelleşir. '
Kadınlar hakkında konuşalım, Dünya Kadınlar Günü hakkında bir cümle yazalım, lütfen.
12TH MARCH, Acceptance Of The Turkish National Anthem.
Today, It is 12th March, Acceptance Of The Turkish National Anthem.
We participated in this social responsibility project on 12th march the 100th Anniversary of our Turkish National Anthem.
Bugün, 12 Mart, Türk Milli Marşı'nın kabulü.12 Mart İstiklal Marşımızın 100. yıl dönümünde bu sosyal sorumluluk projesine katıldık.
..................................................................................
MIND MAP ACTIVITY
Our activity this week was creating a mind map with our local words or idioms. Elif A.from my project team participated in this collaborative work and added traditional words and idioms of Ankara using the web 2.0 tool Mindmeister app.Thanks, my dear student Elif A.
Bu haftaki etkinliğimiz, yerel kelimelerimiz veya deyimlerimizle bir zihin haritası oluşturmaktı. Proje ekibimden Elif A. bu ortak çalışmaya katıldı ve Web 2.0 aracı Mindmeister uygulamasını kullanarak Ankara'nın geleneksel kelime ve deyimlerini ekledi.Teşekkürler, sevgili öğrencim Elif A.
OUR COMMON WORK
Happy International Women's Day!
Emine NİGAR prepared an event for March 8th, International Women's Day. We wrote an acrostic poem for the women with all the partners of our project. A student from each school wrote a line and we created our International Women's Day acrostic poem together using the web 2.0 tool Zumpad.
ORTAK ÇALIŞMAMIZ
Dünya Kadınlar Günü kutlu olsun!
8 Mart Dünya Kadınlar Günü için bir etkinlik hazırladık. Projemizin tüm ortaklarıyla birlikte kadınlar için akrostiş bir şiir yazdık. Her okuldan bir öğrenci bir satır yazdı ve biz birlikte web 2.0 aracı Zumpad kullanarak Dünya Kadınlar Günü akrostiş şiir oluşturduk.
OUR COMMON WORK March 8th International Women's Day
We wrote an acrostic poem for the women with all the partners of our project on March 8th International Women's Day. A student from each school wrote a line and we created our International Women's Day acrostic poem together using the web 2.0 tool Zumpad. Fatma Selin S. from my project team participated in this event and wrote the fourth line '' EVERYTHING IN THE WORLD IS A WORK OF WOMEN. ''
Ortak çalışmamız 8 Mart Dünya Kadınlar Günü
8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde projemizin tüm ortaklarıyla birlikte kadınlar için akrostiş bir şiir yazdık. Her okuldan bir öğrenci bir satır yazdı ve biz birlikte web 2.0 aracı Zumpad kullanarak Dünya Kadınlar Günü akrostiş şiir yarattı. Proje ekibimden Fatma Selin S. bu etkinliğe katıldı ve dördüncü satırı yazdı: "dünyadaki her şey bir kadın eseridir. ''
........................................................
18TH MARCH ACTIVITY
We have created our commemorative "Çanakkale digital War Tag" in memory of the Çanakkale martyrs.
'Çanakkale From Independence To The Future.'
Çanakkale Şehitleri anısına "Çanakkale dijital savaş etiketi" ni oluşturduk.
'İstiklalden Geleceğe Çanakkale.'
..................................................................................
WEB TOOL ACTIVITY
Ahmet K. from my project team prepared an Animated 3d cube of our project's Logo and Poster using the web 2.0 tool Pixiz. Thanks my dear student Ahmet K.
Proje ekibimden Ahmet K., Pixiz web 2.0 aracını kullanarak projemizin logosunun ve Posterinin animasyonlu bir 3d küpünü hazırladı. Teşekkürler sevgili öğrencim Ahmet K.
.......................................................................
WORDWALL TRADITIONAL IDIOMS OF ANKARA
Ahmet Armağan T. from my project team prepared a matching game about traditional words of Ankara using the web 2.0 Wordwall. Have a good time.
Proje ekibimden Ahmet Armağan T., Web 2.0 Wordwall kullanarak Ankara'nın geleneksel sözcükleriyle bir eşleştirme oyunu hazırladı. İyi eğlenceler.
..................................................................
MARCH EVALUATION STUDENT MEETING
Today, We had an online March evaluation meeting with my project team students on Zoom at 17.00 on 05.04.2021 and discussed the works done in March. We talked about the process and local dishes.
Bugün, 05.04.2021 tarihinde saat 17.00'de Zoom'da proje ekibi öğrencilerimle çevrimiçi bir Mart değerlendirme toplantısı yaptık ve Mart ayında yapılan çalışmaları tartıştık. Süreç ve yerel yemekler hakkında konuştuk.
....................................................................
My project team played the game about traditional words of Ankara.Thanks my dear students.
Proje ekibim Ankara'nın geleneksel sözleriyle ilgili bir oyun oynadı.Teşekkürler sevgili öğrencilerim.
...................................................................
HAPPY SANT JORDI 'S DAY
My project team prepared posters and a video with them. We celebrated Sant Jordi's Day.
Happy Sant Jordi's Day!
Lots of love from Ankara to Catalonia, Spain.
Proje ekibim posterler ve onlarla bir video hazırladı. Sant Jordi'nin gününü kutladık.
Mutlu Sant Jordi günü!
Ankara'dan Katalonya, İspanya'ya sevgiler.
...............................................................
TRADITIONAL FOOD FROM ANKARA
As an activity of March, my students prepared traditional dishes which are belonged to the Central Anatolian Region. Firstly, they created their recipe templates using the web 2.0 tool Canva and then we created our project food booklet using the web 2.0 tool Calameo.Thanks my dear students for your great job.
ANKARA'DAN GELENEKSEL YEMEKLER
Mart ayı etkinliği olarak öğrencilerim İç Anadolu bölgesine ait geleneksel yemekler hazırladılar. İlk olarak, Canva web 2.0 aracını kullanarak tarif şablonlarını oluşturdular ve daha sonra Calameo Web 2.0 aracını kullanarak proje yemek kitapçığımızı oluşturduk.Harika işiniz için Sevgili öğrencilerime teşekkür ederim.
OUR COLLABORATIVE ACTIVITY
As the last activity, all our partners prepared the recipes of the region they are in. The recipes prepared by our students in cooperation were turned into a document and turned into a magazine with the web 2.0 tool Calameo. Our appetizing activity is with you! :)
Son etkinlik olarak, tüm ortaklarımız bulundukları bölgenin tariflerini hazırladılar. Öğrencilerimiz tarafından işbirliği ile hazırlanan tarifler, Web 2.0 aracı Calameo ile bir belgeye dönüştürüldü ve bir dergiye dönüştürüldü. İştah açıcı aktivitemiz sizinle! :)
.....................................................................
CHATROOM MEETING WIT PARTNERS AND STUDENTS
We met at chatroom with our partners and students at 21.30 on 06.05.2021. We talked about our Mixed Team works and eTwinning Day activity. Thanks to all my partners and students.
06.05.2021 tarihinde saat 21.30'da ortaklarımız ve öğrencilerimizle sohbet odasında buluştuk. Karma ekip çalışmalarımız ve eTwinning günü etkinliğimiz hakkında konuştuk. Tüm ortaklarıma ve öğrencilerime teşekkürler.
.........................................................................
HAPPY ETWINNING DAY
e twinning day is coming :) For our mixed school teams activity we have planned for this day, we have created our mixed teams with the keamk application. Good work to all teams :)
7th Mixed Team Posters for 9th May eTwinning Day
9 Mayıs eTwinning Günü için 7. Karma takım posterleri
ETwinning Günü için karma ekip olarak çalıştık. 7. Karma ekibim posterler hazırladı ve daha sonra Phinsh uygulaması aracılığıyla W ve N harflerimizi oluşturmak için posterlerimizi kullandık.
<p cl